eDriveSoft                               

Digitální doklady místo papírových

Se systémem elektronického oběhu dokladů eDriveSoft snadno zefektivníte práci s vašimi dokumenty. A navíc ušetříte čas, peníze a les.

Rychlost

Minimální zpoždění mezi přijetím dokladu, schválením, zaevidováním do účetnictví. Budete překvapeni, kolik času získáte.

Komunikace

K dokladům mají přístup jen oprávněné osoby z vašeho týmu a nebo z externích subjektů. Kontultanti, auditoři. Všichni, kdo chcete. Na pár kliknutí.


Přehlednost

Všechny dokumenty jsou umístěny na jednom místě - v systému eDriveSoft, přehledně setříděné a kategorizované, přesně tak, jak Vám vyhovuje.

Flexibilita

eDriveSoft je propojen s účetní systémem. Veškeré dokumenty si můžete zobrazit přímo v účetním programu.  Je možné nastavit workflow přesně dle Vašich potřeb.

Mobilita

Doklad můžete jednoduše vyfotit i mobilním telefonem. Automaticky se zařadí do systému dle předchozího nastavení. Můžete si nastavit e-mailové notifikae událostí.

Jednoduchost

Se systémem se naučí pracovat rychle opravdu každý. Navíc nemusíte nic instalovat, vše funguje jako webová služba.

Dostupnost

K dokumentům se můžete dostat online kdykoli chcete a odkudkoli, kde máte přístup na síť.

Bezpečnost

Do systému se nedostane nikdo, komu není povolen přístup - pro každý typ dokumentu je nastavena skupina oprávněných osob. Samozřejmostí je šifrovaný přístup a garantované zálohování.

Archiv

Dokument je uložen na neomezenou dobu, s možností rychlého a přesného vyhledání kdykoliv v budoucnosti. Užitečná je i možnost připojení poznámky či komentáře pro další využití.

Efektivita a dostupnost

Systém je více než dostupný, měsíční poplatek je začíná na úrovni hodinové odměny, navíc denním používáním ušetří spoustu času a energie.

Jak to funguje?

Každý přijatý účetní doklad (faktura) pověřený pracovník naskenuje a vloží do EDS. Pokud přijde doklad v elektronické podobě, tak ho pouze uloží do systému nebo pošle na speciálně nastavenou mailovou adresu.

Informace o nové přijaté faktuře přijde ke schválení (nebo pouze na vědomí) majiteli nebo jiné pověřené osobě. Ten může doklad třeba i z telefonu schválit (nebo zamítnout či připojit komentář). Po schválení putuje doklad k účetnímu, který jej může obratem zaúčtovat.

Pokud majitel nakupuje v hotovosti (např. pohonné hmoty), stačí když doklad vyfotí a pošle automaticky na přednastavenou speciální mailovou adresu. Doklad se okamžitě zobrazí účetní a je samozřejmě rovněž uložen v archivu.

Všechny doklady jsou kdykoliv dostupné, pro osoby, které k tomu mají oprávnění. Doklady lze vyhledávat dle částky, dodavatele, atd., U každého dokladu je vidět, kdo a kdy jej schválil, kdo zaúčtoval, je možné k němu připojovat komentáře atd.

Elektronický archiv dokladů může samozřejmě sloužit i pro externí audit či případnou finanční kontrolu.

Varianty služby

Vyberte si, co Vám nejvíce vyhovuje

EDS mini: 200 Kč měsíčně

Všechny účetní doklady si nechávám od dodavatelů posílat elektronicky. Pak je jen přepošlu na speciální mailovou adresu EDS a vím, že jsou v účetnictví a že je účetní zaúčtuje.

Pokud nakupuji v hotovosti, tak doklad prostě naskenuji telefonem a pošlu do EDS.

Doklady mám vždy dostupné přes internet. Mohu je vyhledávat podle dodavatele, částky, data, poznámky, atd.

EDS standard: 600 Kč měsíčně (počet dokladů do ..... ročně, počet uživatelů do 3)

Většinu účetních dokladů přejímá moje sekretářka v elektronické nebo papírové podobě. Ta je po přijetí vloží do EDS. Doklad pak putuje firmou elektronicky, podle předem stanoveného scénáře. Mohou putovat odpovědné osobě ke schválení, na vědomí nebo přímo k účetní k zaúčtování a případné úhradě.

Veškeré operace s dokladem jsou zaznamenány, lze tedy zpětně ověřit, kdo a kdy doklady schválil, zaúčtoval, atd.

Všechny doklady jsou neustále dostupné přes internet. Lze vyhledávat podle dodavatele, data částky, poznámky

Doklady lze snadno exportovat pro případnou finanční kontrolu

EDS Komplet: 900 Kč měsíčně

Jako standard plus:

Neomezený počet dokladů

Neomezený počet uživatelů

Velké množství kombinací schvalovacích procesů

Roční zálohování dokladů na externí disk v ceně

Funkce audit - možnost dočasného přístupu k dokladům pro externí auditory

Ilustrativní náhledy obrazovek (printscreeny):


Reference

Co říkají uživatelé eDriveSoft

Vlastimil Roun

Díky eDriveSoftu stíhám mnohem více aktivit. Moje efektivita se zvýšila o 34,4% . Navíc jakmile si nenaskenuiji alespoň několik dokladů denně, nemohu jít spát.

Jiří Budek

Přesně :-)

František Francírek

eDriveSoft mi pomohl mít přehled o všech dokladech okamžitě a navíc i ze Zahrádky. Můj život má novou kvalitu..

Jak začít?

Jednoduše se nám ozvěte

Obvyklý postup:

Náš vyškolený pracovník Vám na základě jednoduché analýzy stávajícího účetnictví navrhne vhodný oběh dokladů.

Nastaví jednotlivé typy dokladů a schvalovací proces.

Zaškolí pověřené zaměstnance, přidělí přístupová práva a případně vytvoří směrnici o oběhu účetních dokladů.

To vše může proběhnout během jednoho dne.

Objednejte si konzultaci.

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.